Skundas / Grąžinimas / Keitimas
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo datos, užpildydami grąžinimo formą (pasirinkite Grąžinimas).
Tuomet išsiųsime į Jūsų el. pašto dėžutę dokumentus, kad galėtumėte išsiųsti prekes mums. Pinigai bus grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo į mūsų sandėlį. Grąžinimo adresas:Prekių grąžinimas užsakymo Nr. (jūsų užsakymo numeris)
OMNIVA LT (sorting center) – Packeta International
ID 97678241
Aviacijos g. 6 Karmėlava
LT-54462, Kaunas
Lithuania
Prašome nesiųsti grąžinimo neužpildžius grąžinimo formos. Tokiu atveju negalėsime susieti grąžinimo su Jūsų užsakymu ir apdoroti užklausos.
- Prekės negali turėti nusidėvėjimo, naudojimo ar sugadinimo požymių.
- Prekės turi būti gerai supakuotos, geriausiai į tą pačią pakuotę, kurioje gavote, kad transportavimo metu nebūtų pažeistos.
- Jei prekes grąžinate originalioje pakuotėje (pvz. batus), neklijuokite ant tos pakuotės siuntimo etiketės ir nerašykite adreso tiesiai ant jos. Tokią pakuotę apvyniokite folija arba įdėkite į kitą pakuotę.
- Prašome nesiųsti mums grąžinimų, už kuriuos reikia sumokėti, nes negalime priimti tokių siuntų.
Neteikiame nemokamų grąžinimų paslaugos. Tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas apmoka Klientas.
Pinigus paprastai grąžiname iš karto, kai tik grąžinimas pasiekia mūsų sandėlį, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo jo gavimo datos.
PREKIŲ KEITIMAS
Willsoor el. parduotuvėje nėra galimybės atlikti prekių keitimo. Jei užsakytos prekės netinka, prašome užpildyti grąžinimo formą ir vadovautis grąžinimo instrukcijomis. Tuo pat metu galite pateikti naują užsakymą (pvz. pasirenkant kitą, tinkamą dydį).
SKUNDAI
Visi Klientai, įsigiję prekių www.willsoor.lt el. parduotuvėje, turi teisę pateikti skundą per 24 mėnesius nuo prekių gavimo dienos. Pirkėjas privalo patikrinti pristatytas prekes iš karto po jų gavimo. Apie visus aptiktus matomus defektus ar trūkumus reikia pranešti mums per 3 darbo dienas. Visi skundai bus išnagrinėti per 30 dienų. Pateikus pagrįstą skundą, grąžinsime Jums patirtas išlaidas.
Prašome užpildyti skundo formą (pasirinkite Skundas), išsamiai aprašykite problemą ir pridėkite nuotraukas. Gavę skundą susisieksime su Jumis dėl tolesnių žingsnių.
Kad skundas būtų pripažintas ne visada reikia grąžinti mums prekę - prašome neišmesti prekių su defektų ir jų pakuočių. Išsaugokite viską iki skundo nagrinėjimo pabaigos.
Kartu su siunta prašome pateikti sąskaitos faktūros kopiją. Jei gaminys buvo išsiųstas originalioje dėžutėje, grąžinkite ir ją. Garantija neapima:
- defektų, atsiradusių transportavimo metu (už juos atsako transporto įmonė);
- defektų, atsiradusių dėl ilgalaikio netinkamo naudojimo ir natūralaus nusidėvėjimo;
- defektų, atsiradusių dėl netinkamo ar neįprasto naudojimo;
- defektų, atsiradusių dėl išorinių veiksnių ir netinkamo apdorojimo.
Ginčų sprendimas internetu
- Nuo 2016 m. vasario 15 d. Europos Komisija paleido neteisminio ginčų sprendimo platformą, kuri leidžia vartotojams spręsti ginčus dėl užsakymų internetu be teisminio proceso. Šį ginčų sprendimo procesą rasite čia: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- next Sale, s.r.o. neprivalo ir, deja, negali dalyvauti alternatyviuose neteisminiuose ginčuose.
Elektroninės parduotuvės operatorius
next Sale, s.r.o.
Poštovní 244
739 61 TŘINEC
IČO: 01558951
DIČ: CZ01558951
Turite klausimų?
Susisiekite su mumis el. pašto adresu info@willsoor.lt.