Turite netinkamą dovaną? Užsakytas gruodį prekes galite grąžinti iki sausio pabaigos!

Willsoor / DUK

DUK

Kaip pasirinkti reikiamą dydį?

Greitai rasti tinkamą marškinių dydį galite naudodamiesi apykaklės dydžio paieškos filtru esančiu kairėje pusėje. Taip pat galimas kitų matmenų ir prekių pasirinkimas. Informacija, kaip parinkti vyriškų ir moteriškų marškinių dydį, yra „Dydžių lentelė“ puslapyje, „Kaip pamatuoti“ skiltyje.

Prekių prieinamumas...

Turime visas internetinėje svetainėje matomas prekes. Pritrūkus reikiamo dydžio, parduotuvė negali papildyti asortimento dėl gamintojo įmonėje trūkstamų medžiagų.

Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakant prekes už 100 EUR, užsakymas yra nemokamas! Įprastai pristatymas Omniva kurjeriu kainuoja 5 EUR.

Kiek laiko trunka užsakymo vykdymas?

Užsakymai vykdomi per 48 val., skaičiuojant nuo užsakymo pateikimo ir jo apmokėjimo. Kurjeriui negalint susisiekti su klientu arba dėl kurjerio kaltės nurodytas pristatymo terminas gali prailgti. Siuntinio laukimo laikas (nuo siuntos išsiuntimo patvirtinimo) yra 3-4 Omniva kurjerių tarnybos darbo dienos.

Ar galima pakeisti arba grąžinti prekę?

Užsakytą prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo dienos. Pagrįsto ir pripažinto skundo atveju kaštus dengia parduotuvė. Pakeitimas vyksta atsiunčiant netinkamą prekę ir pateikiant užsakymą naujai, kaip nurodo grąžinimo taisyklės. Grąžinimo taisyklės ir sąlygos „Išsiuntimas ir grąžinimai“.

PRIEŠ UŽSAKANT...

Kaip greičiausiai rasti norimą prekę?

Willsoor katalogo prekės yra sugrupuotos į atitinkamas kategorijas ir matomos viršutinėje svetainės dalyje. Taip pat galima naudotis paieškos filtru (šalia logotipo, svetainės viršuje), ten galite įrašyti raktinį žodį. Greičiausiu būdu prekę surasite paieškoje ieškodami pagal kodą (SKU).

Kaip pasirinkti reikiamą dydį?

Greitai rasti tinkamą marškinių dydį galite naudodamiesi apykaklės dydžio paieškos filtru esančiu kairėje pusėje. Taip pat galimas kitų matmenų ir prekių pasirinkimas. Informacija, kaip parinkti vyriškų ir moteriškų marškinių dydį, yra „Dydžių lentelė“ puslapyje, „Kaip pamatuoti“ skiltyje.

Ar įmonė Willsoor siuva marškinius pagal individualius išmatavimus?

Šiuo metu įmonė Willsoor nesiuva marškinių pagal individualius išmatavimus.

Kur siuvami Willsoor marškiniai? Kuriose šalyse yra gaminamos medžiagos?

Marškiniai ir kiti drabužiai yra siuvami Europos siuvyklose. Medžiagos yra importuojamos iš prancūziškų, itališkų, austriškų ir čekiškų gamyklų. Willsoor yra ypač svarbi medžiagų kokybė ir marškinių pasiuvimas.

Ar galimas PVM sąskaitos-faktūros išrašymas?

Parduotuovė išrašo PVM sąskaitas-faktūras jeigu Klientas to pageidauja. Įprastai pridedamas pirkimo čekis, kuris patvirtina pirkinį. Norėdami gauti PVM sąskaitą-faktūrą, užsakymo paskutiniame etape po pristatymo adresu reikia pažymėti laukelį „Noriu gauti PVM sąskaitą-faktūrą“ ir nurodyti įmonės rekvizitus. Užsakymo telefonu arba el. paštu atvejais klientas turi informuoti apie pageidavimą gauti PVM sąskaitą-faktūrą vietoje pirkimo čekio.

Ar galima prekes užsakyti el. paštu?

Jeigu norite prekes užsakyti el. paštu, prašome išsiųsti užsakymą adresu info@willsoor.lt. Prašome įrašyti prekės kodą (SKU), kuris yra matomas prekės puslapyje, ir įsitikinti ar pageidaujamas prekės dydis yra prekyboje.

Iki kurios valandos turiu užsakyti, kad prekė būtų išsiųsta tą pačią dieną?

Banko pavedimo atveju apmokėjimai gaunami darbo dienomis iki 13 val., – užsakymai pateikti arba apmokėti iki minėtos valandos yra išsiunčiami tą pačią dieną. Užsakymai, pateikti ir apmokėti po 13 val., bus vykdomi kitą darbo dieną.

Ar pristatymo kaina yra įskaičiuota į prekės kainą?

Ne. Puslapyje matoma prekės kaina yra pateikta brutto (su priskaičiuotu PVM mokesčiu). Pristatymo mokestis yra priskaičiuojamas renkantis pristatymo būdą užsakymo patvirtinimo etape. Užsakant daugiau nei už 100 EUR, pristatymas yra nemokamas.

Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakant už 100 EUR, užsakymas yra nemokamas! Įprastai pristatymas Omniva kurjeriu kainuoja 5 EUR.

Kiek laiko trunka užsakymo vykdymas?

Užsakymai vykdomi per 48 val., skaičiuojant nuo užsakymo pateikimo ir jo apmokėjimo. Nurodytas pristatymo terminas gali prailgti kurjeriui negalint susisiekti su klientu arba dėl kurjerio kaltės. Siuntinio laukimo laikas (nuo siuntos išsiuntimo patvirtinimo) yra 3-4 Omniva kurjerių tarnybos darbo dienos.

Ar būtina užsiregistruoti norint pateikti užsakymą?

Užsiregistruoti nėra būtina. Užsakyti prekes galima nesiregistruojant ir nekuriant paskyros internetinėje parduotuvėje (pasirenkama užsakymo pateikimo etape). Užsakymai pateikti be registracijos yra vykdomi įprastai, tačiau negalėsite stebėti užsakymo vykdymo būsenos ir peržiūrėti užsakymų istorijos.

Ar reikia patvirtinti pateiktus užsakymus?

Užsakymų tvirtinti telefonu ar el. paštu nereikia. Kai pateiksite užsakymą, išsiųsime el. laišką kaip patvirtinimą, kad užsakymas yra priimtas vykdyti.

Turiu stacionarios parduotuvės VIP kortelę, kaip galiu pasinaudoti nuolaida?

Norėdami pasinaudoti nuolaidos kodu skirtu stacionarios parduotuvės klientams, prašome el. paštu info@willsoor.lt atsiųsti Willsoor VIP Club kortelės numerį bei vardą ir pavardę. Po patvirtinimo gausite kuponą, kuris Willsoor internetinėje parduotuvėje suteikia iki 10 % nuoladą nenukainuotoms prekėms.

Kokie yra mokėjimo būdai?

Willsoor internetinėje parduotuvėje užsakymą galima apmokėti įprastu banko pavedimu arba naudojant paySera mokėjimo būdą. Atsiskaitymo būdą pasirinksite užsakymo pateikimo etape „Mokėjimo būdai“.

Ar galima pakeisti arba grąžinti prekę?

Užsakytą prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo dienos. Pagrįsto ir pripažinto skundo atveju kaštus dengia parduotuvė. Pakeitimas vyksta atsiunčiant netinkamą prekę ir pateikiant užsakymą naujai, kaip nurodo grąžinimo taisyklės. Grąžinimo taisyklės ir sąlygos „Išsiuntimas ir grąžinimai“.

Ar prekę galima įsigyti vietoje?

Prekės ir jų dydžiai, matomi internetinėje svetainėje, yra įmonės sandėlyje. Jeigu pasirinkote vienintelę sandėlyje esančią prekę, jums prekių krepšelyje bus pranešta apie šios prekės paskutinį vienetą. Dydžiai, kurie nera matomi svetainėje, yra išparduoti ir nėra pasiekiami.

Ar parduotuvė vykdo užsakymus už Lenkijos teritorijos ribų?

Willsoor internetinė parduotuvė vykdo užsakymus į daugumą Europos sąjungos valstybių. Valstybių sąrašą ir pristatymo kainas rasite šiame puslapyje. Už Lenkijos ribų siuntas pristato Omniva kurjerių tarnyba, pristatymo laikas vidutiniškai yra 3-4 darbo dienos.

Prekių prieinamumas...

Turime visas internetinėje svetainėje matomas prekes. Pritrūkus reikiamo dydžio, parduotuvė negali papildyti asortimento dėl gamintojo įmonėje trūkstamų medžiagų.

Garantija ir apsipirkimo saugumas....

Willsoor prekėms suteikiama 2 metų garantija. SSL sertifikato dėka apsipirkimas internetinėje parduotuvėje yra saugus. Asmens duomenys yra registruojami taip, kaip numato GIODO reikalavimai, o siuntos profesionaliai supakuotos ir tikrinamos. Daugiau informacijos šia tema rasite puslapyje „Apsipirkimai nerizikuojant“.

KAI UŽSAKYMAS VYKDOMAS...

Užsakymo nepavyko apmokėti per paySera sistemą. Ar galima pakartoti mokėjimą?

Jeigu Klientas Willsoor internetinėje parduotuvėje turi paskyrą, prisijungus prie paskyros ir peržiūrėjus užsakymo duomenis skiltyje „Mokejimai“ rasite pasirinktį „Noredami apmoketi, spauskite čia“. Ta pati pasirinktis matoma el. laiške, patvirtinančiame užsakymo pateikimą. Neatlikusiems registracijos klientams, išlieka galimybe apmokėti banko pavedimu arba pakartotinai pateikti užsakymą, kai parduotuvės darbuotojai anuliuoja ankstesnį užsakymą.

Kur galiu patikrinti užsakymo vykdymo būseną?

Registruotiems klientams užsakymo būsena yra matoma prisijungus prie paskyros. Papildomai, į užsakymo metu pateiktą el. pašto adresą siunčiami laiškai, informuojantys apie aktualią užsakymo būseną. Informaciniai pranešimai gali būti tokie: „Patvirtinta“, „Laukia apmokejimo“, „Išsiusta“. Kai užsakymai yra pateikiami neužsiregistravus, užsakymo būsenos pranešamos el. laiškais.

Negavau užsakymą patvirtinančio laiško...

Dažniausiai pasitaikanti priežastis – užsakymo metu klaidingai pateiktas el. pašto adresas (pavyzdžiui, paleista raidė). Tokiu atveju, prašome susisiekti su mumis dėl el. pašto adreso pakeitimo ir užsakymo patvirtinimo. Taip pat prašome patikrinti ar iš Willsoor internetinės parduotuvės siųsta žinutė nepateko į šlamšto aplanką Jūsų el. pašte.

Ar užsakymas jau išsiųstas?

Willsoor internetinė parduotuvė apie prekių išsiuntimą informuoja el. laišku (dažniausiai kitos darbo dienos, skaičiuojant nuo užsakymo pateikimo, 15-16 val.). Aktualią siuntos būseną taip pat galima patikrinti prisijungus prie paskyros internetinėje parduotuvėje arba puslapyje skiltyje „Užsakymo būsena“.

Kurjeris atvyko, manęs nebuvo namuose. Ką turėčiau daryti?

Kurjeris turėtų palikti pranešimą su prašymu susisiekti ir sutarti pristatymo laiką.

Ar galima užsakytą prekę atsiimti pačiam?

Willsoor internetinė parduotuvė prekiauja internetu, todėl nėra galimybės prekės atsiimti nei įmonės būstinėje, nei stacionarioje Willsoor parduotuvėje.

Ar galima gauti siuntą šeštadienį?

Omniva kurjerių tarnyba nepristato standartinio tipo siuntų šeštadieniais.

Ar galima atidėti išsiuntimą vėlesniam terminui?

Taip, galima. Tokiu atveju užsakymo pateikimo metu prašome prideti komentarą ir laukelyje „Užsakymo komentaras“ nurodyti  tikslią išsiuntimo datą.

Ar kurjeris susisieks su manimi prieš pristatydamas siuntą?

Kurjeriai neprivalo susisiekti su gavėjais prieš pristatydami siuntą, todėl negalime garantuoti, jog kurjeris susisieks. Įprastai kurjeriai prieš pristatydami paskambina gavėjui (dažniausiai iš ryto), o informacija apie pristatatymo dieną klientui išsiunčiama SMS žinute.

Ar galiu pakeisti vykdomą užsakymą?

Jeigu užsakymui nebuvo priskirta būklė "Išsiųsta", galima jį keisti, ne vėliau nei iki 14 val. kitos darbo dienos nuo užsakymo patekimo momento. Jeigu norite pakeisti užsakymą, geriausia susisiekti telefonu.

Ar galiu atšaukti užsakymą, kuris yra vykdomas?

Jeigu užsakymui nebuvo priskirta būklė „Išsiųsta“, užsakymą galima atšaukti. Jeigu norite atšaukti užsakymą, prašome susisiekti telefonu.

Kokios yra įprastos kurjerio pristatymo valandos?

Sutartis su kurjerių tarnyba numato pristatymą per 3-4 darbo dienas, skaičiuojant nuo el. laišku atsiųsto patvirtinimo, pranešančio apie prekės išsiuntimą.

Ar galiu patikrinti, kur šiuo metu yra mano siunta?

Kurjerių siuntoms yra taikomi el. pranešimai, nurodantys aktualią jų būseną. Siuntos vietą galima sekti Omniva internetiniame puslapyje arba susisiekus el. paštu su internetinės parduotuvės aptarnaujančiu personalu.

Gavau informaciją, kad siunta išsiųsta prieš keletą dienų, bet jos vis dar negavau...

Jeigu laukiate siuntos, prašome patikrinti pašto dėžutę, ar nėra pranešimo apie kurjerio bandymą pristatyti siuntinį. Jeigu kurjeris nebandė su Jumis susisiekti, prašome susisiekti el. paštu su internetinės parduotuvės aptarnaujančiu peronalu. Pasistengsime išaiškinti situaciją ir nustatyti siuntos buvimo vietą kaip įmanoma greičiau.

Pateikiau daugiau nei vieną užsakymą, ar galima išsiųsti juos viena siunta?

Įprastai patvirtiname užsakymus, kurie turi būti siunčiami tuo pačiu adresu ir tam pačiam gavėjui. Visgi prašome susisiekti su mumis arba palikti komentarą užsakymo pateikimo metu. Jeigu užsakymo kaina viršija 100 EUR, trasporto mokestis grąžinamas į sąskaitą, iš kuriuos užsakymas apmokėtas.

Turiu sukūręs paskyrą internetinėje parduotuvėje, bet negaliu prisijungti...

Dažniausiai tokiose situacijose pasitaikanti klaida – klaidingai įrašytas prisijungimo vardas (el. pašto adresas) arba prisijungimo slaptažodis. Prašome paspausti prisijungimo puslapyje esančią nuorodą „Pamiršau prisijungimo slaptažodį”. Naujas, atsitiktinimumo būdu sugeneruotas slaptažodis bus išsiųstas registracijos metu pateiktu el. pašto adresu. Jeigu pakeitus slaptažodį problema išlieka, prašome su mumis susisiekti.

GAVUS SIUNTĄ...

Kokiu metu galiu susisiekti su internetinės parduotuvės aptarnaujančiu personalu?

Susisiekti galite nuo pirmadienio iki penktadienio (darbo dienomis) nuo 9.00 val. iki 16.00 val. Pageidaujama susisiekimo forma yra el. laiškas.

Ar galiu grąžinti užsakytas prekes, kaip tai padaryti?

Užsakytas prekes galima grąžinti keliais būdais per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos. Grąžinimo procesas ir sąlygos pateiktos čia ».

Noriu pakeisti užsakytos prekės dydį, koks yra prekės pakeitimo procesas?

Dėl netinkamo dydžio prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos. Grąžinimo procesas ir sąlygos pateiktos čia. Kaip numato „Taisyklės ir sąlygos”, parduotuvė per 14 dienų peržiūri prekės grąžinimą.

Kokie dokumentai turi būti grąžinimo siuntoje?

Grąžinant prekę, į siuntą kartu įdekite užpildytą grąžinimo formą. Ją rasite čia (grąžinimo atveju tai kartu ir pirkimo sutarties nutraukimas) bei pirkimo įrodymą – pirkimo čekį. Grąžinamos prekės turi būti su originaliomis etiketėmis.

Gauta prekė skiriasi nuo užsakytos. Kaip pakeisti?

Jeigu siuntoje yra kita prekė nei užsakymo patvirtinime, prašome skubiai susisiekti su mumis el. paštu.

WILLSOOR PASKYRA, BENDRADARBIAVIMAS...

Pamiršau savo paskyros prisijungimo slaptažodį...

Prisijungimo puslapyje, po mygtuku „Prisijungti“, paspauskite nuorodą „Pamiršau prisijungimo slaptažodį”. Įrašykite registracijos metu pateiktą el. pašto adresą. Šiuo el. pašto adresu bus išsiųstas naujas, atsitiktinumo būdu sugeneruotas slaptažodis, kurį panaudosite prisijungimo metu. Po prisijungimo rekomenduojama pakeisti slaptažodį Willsoor kliento paskyroje.

Norėčiau bendradarbiauti. Su kuo galėčiau susisiekti?

Willsoor internetinė parduotuvė partnerystės sąlygomis bendradarbiauja su didelėmis įmonemis, institucijomis, rinkodaros agentūromis ir kt. Susidomėjusius bendradarbiavimu prašome susisiekti el. paštu arba telefonu su Piotr Frankowski +370 63 523 476.

Gaukite 10% nuolaidą pirmam apsipirkimui - užprenumeruokite naujienlaiškį