DUK
Prieš užsakydami
Kaip išsirinkti tinkamą dydį?
Mūsų asortimente galite pasirinkti marškinius pagal savo ūgį, kūno tipą ir pageidaujamą apykaklę. Aiški navigacija kairėje puslapio pusėje užtikrins greitą ir patogią paiešką. Kitiems produktams taip pat galite naudoti papildomus filtro parametrus. Dauguma produktų turi aiškią dydžių lentelę.
Ar gaminiai yra sandėlyje?
Visi gaminiai, kuriuos galima užsisakyti, yra sandėlyje. Jei Jūsų pasirinkto dydžio gaminio nėra sandėlyje, galite pasinaudoti informavimo funkcija – įveskite savo elektroninio pašto adresą ir Jums bus pranešta, kai tik gaminys bus sandėlyje. Drabužius gaminame kolekcijose, o didžiąją dalį mūsų asortimento paprastai prieinama tol, kol yra atsargų. Jei turite klausimų dėl prieinamumo, nedvejodami susisiekite su mumis.
Kokios yra pristatymo ir mokėjimo galimybės bei kainos?
Visų siuntimo ir apmokėjimo galimybių variantus rasite ČIA.
Kaip galiu grąžinti prekes?
Visą informaciją apie keitimą ir grąžinimą rasite ČIA.
Ar Willsoor gamina marškinius pagal užsakymą?
Siūlome platų vyriškų marškinių asortimentą – tiek klasikinius, tiek liemenuotus, galimybę rinktis iš 4 ūgių variantų, kad būtų užtikrintas tobulas priderinimas tiek žemesniems, tiek aukštesniems vyrams. Skirtingų tipų apykaklės priderinamos prie skirtingų veido tipų. Moterims siūlome priderinamus ir oversize marškinius. Aukštos moterys taip pat ras pailgintų marškinių, todėl kiekvienas drabužis tikrai tiks.
Kur Willsoor gamina marškinius ir iš kur gauna audinius?
Willsoor marškiniai ir drabužiai gaminami Europos Sąjungoje. Medžiagos importuojamos iš Prancūzijos, Italijos, Austrijos, Egipto ir Čekijos tekstilės gamyklų. Willsoor daug dėmesio skiria kokybei ir gamybai.
Kiek laiko užtruks mano siuntinio pristatymas?
Užsakymai apmokami pristatymo metu paprastai išsiunčiami iš sandėlio per 2 darbo dienas nuo jų pateikimo dienos. Pasirinkus apmokėjimą iš anksto, siuntą išsiųsime iš sandėlio per 2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo.
Ar pateikiant užsakymą reikia sukurti paskyrą?
Pas mus galite pateikti užsakymą neprisiregistravę. Tačiau registracija turi nemažai privalumų – galite sekti esamo užsakymo būseną arba patikrinti užsakymų istoriją. Sukurdami paskyrą taip pat galėsite rinkti kreditus, kuriuos galėsite panaudoti pateikdami sekančius užsakymus. Daugiau informacijos apie kreditų sistemą rasite ČIA.
Užsakymo įgyvendinimas
Nepavyko atlikti mokėjimo internetu, kaip apmokėti užsakymą?
Galite pasinaudoti apmokėjimo nuorodą, kurią gavote el. paštu su užsakymo patvirtinimu. Jei esate prisijungęs klientas, savo naudotojo paskyroje šalia užsakymo rasite galimybę užbaigti apmokėjimą.
Kaip galiu patikrinti savo užsakymo būseną?
Apie esamą būseną informuosime Jus el. paštu, kai tik siunta bus paruošta išsiuntimui. Jei esate registruotas klientas, dabartinę užsakymo būseną galite stebėti tiesiogiai savo paskyroje.
Negavau el. pranešimo su užsakymo patvirtinimu.
Galimai negavote parvirtimo, nes neteisingai įvestas el. pašto adresas užsakymo metu (pavyzdžiui, rašybos klaida). Tokiu atveju susisiekite su mumis, kad galėtume pataisyti el. pašto adresą ir patvirtinti Jūsų užsakymą. Taip pat rekomenduojame patikrinti SPAM ir kitus aplankalus, nes Willsoor pranešimas galėjo patekti ne į pagrindinį aplankalą.
Ar galiu atsiimti savo užsakymą asmeniškai?
Mūsų elektroninėje parduotuvėje asmeninio atsiėmimo galimybės nėra.
Kaip galiu atšaukti užsakymą?
Norėdami atšaukti užsakymą, rekomenduojame kuo greičiau susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Mūsų komanda patikrins dabartinę Jūsų užsakymo būseną ir, atsižvelgdama į apdorojimo etapą, suteiks informaciją apie atšaukimo galimybes.
Jau esu registruotas klientas, bet negaliu prisijungti.
Viena dažniausių prisijungimo problemų yra neteisingas vartotojo vardas (el. pašto adresas) arba slaptažodis. Rekomenduojame paspausti nuorodą "Pamirštas slaptažodis?" prisijungimo puslapyje, kur galite sugeneruoti naują slaptažodį. Jis bus automatiškai išsiųstas el. pašto adresu, kurį įvedėte registracijos metu. Jei vis tiek negalite prisijungti naudodami naują slaptažodį, susisiekite su mumis ir mes mielai padėsime išspręsti problemą.
Gavus siuntą
Kaip su mumis susisiekti?
Ar jums reikia pagalbos? Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba visada mielai padės. Mūsų kontaktinius duomenis rasite ČIA.
Noriu grąžinti užsakytas prekes, kaip tai padaryti?
Visą informaciją apie keitimą ir grąžinimą rasite ČIA.
Noriu pakeisti užsakytų prekių dydį, kaip tai padaryti?
Prekių keitimas pas mus vyksta taip pat kaip ir grąžinimas nutraukiant sutartį. Visa procedūra vyksta taip, kad išsiunčiate mums prekes, kurias norite grąžinti, o mes grąžiname Jums pinigėlius. O Jūs galite pateikti naują užsakymą, pasirenkant tinkamus dydžius. Visą informaciją apie keitimą ir grąžinimą rasite ČIA.
Ką turiu pateikti grąžinant prekes?
Norėdami grąžinti prekę, apsilankykite puslapyje Keitimai, grąžinimai, skundai ir užpildykite grąžinimo formą. Atkreipkite dėmesį, kad grąžinamos prekės turi būti su originaliomis etiketėmis ir neturi turėti dėvėjimo žymių. Jūsų prašymas bus išnagrinėtas kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos.
Gavau kitokias prekes nei užsakiau. Kaip galiu tai pakeisti?
Jei gavote kitą prekę nei užsisakėte, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Būkite tikri, kad mes pasirūpinsime, kad viskas vyktų sklandžiai ir būtų sutvarkyta kaip įmanoma greičiau bei būtų pateisinti Jūsų lūkesčiai.