Pagalba į dažniausiai užduodamus klausimus / DUK

Prieš užsakant...

Kaip greičiausiai rasti norimą produktą?
Willsoor katalogo produktai yra sugrupuoti į atitinkamas kategorijas ir matomi viršutinėje svetainės dalyje. Taip pat galima naudotis paieška (šalia logotipo, svetainės viršuje), kurioje įrašykite raktinį žodį. Greičiausiu būdu surasite produktą paieškoje ieškodami pagal kodą (SKU).
Kaip pasirinkti reikiamą dydį?
Greitai rasti tinkamą marškinių dydį galite naudodamiesi apykaklės dydžio paieškos filtru kairėje pusėje. Taip pat galimas kitų matmenų ir produktų pasirinkimas. Informacija, kaip parinkti vyriškų ir moteriškų marškinių dydį, yra Dydžių lentelė puslapyje, „Kaip pamatuoti“ skiltyje.
Ar įmonė Willsoor siuva marškinius pagal individualius išmatavimus?
Šiuo metu įmonė Willsoor nesiuva marškinių pagal individulius išmatavimus.
Kur siuvami Willsoor marškiniai? Kokių šalių klimės yra medžiaga?
Marškiniai ir kiti drabužiai yra siuvami Europos siuvyklose. Medžiagos yra importuojamos iš prancūziškų, itališkų, austriškų ir čekiškų gamyklų. Willsoor ypatingai svarbi medžiagos kokybė ir marškinių pasiuvimas.
Ar galimas PVM sąskaitos-faktūros išrašymas?
Parduotuovė išrašo PVM sąskaitas-faktūras, jeigu Klientas to pageidauja. Įprastai, kaip pirkimo patvirtinimas, pridedamas pirkimo čekis. Kad gautumėte PVM sąskaitą-faktūrą, užsakymo paskutiniame etape po pristatymo adresu reikia pažymėti laukelį „Noriu gauti PVM sąskaitą-faktūrą“ ir nurodyti įmonės rekvizitus. Užsakymo telefonu arba el. paštu atvejais klientas turi informuoti apie pageidavimą gauti PVM sąskaitą-faktūrą vietoj pirkimo čekio.
Ar galima užsakyti el. paštu?
Jeigu norite užsakyti el. paštu, prašome išsiųsti užsakymą adresu info@willsoor.lt. Prašome įrašyti prekės kodą (SKU), matomą produkto puslapyje, ir įsitikinti, ar pageidaujamas dydis yra prekyboje.
Iki kurios valandos turiu užsakyti, kad prekė būtų išsiųsta tą pačią dieną?
Banko pavedimo atveju apmokėjimai gaunami darbo dienomis iki 13 val., - užsakymai pateikti arba apmokėti iki minėtos valandos yra išsiunčiami tą pačią dieną. Užsakymai, pateikti ir apmokėti po 13 val., bus vykdomi kitą darbo dieną.
Ar pristatymo kaina yra įskaičiuota į kainą, matomą prie prekės?
Ne. Kaina, matoma prie prekės puslapyje, yra pateikta brutto (su priskaičiuotu PVM mokesčiu). Pristatymo mokestis yra priskaičiuojamas renkantis pristatymo būdą užsakymo patvirtinimo etape. Užsakant daugiau nei už 100 EUR pristatymas yra nemokamas.
Kiek kainuoja pristatymas?
Užsakant už 100 EUR užsakymas yra nemokamas! Įprastai pristatymas DPD kurjeriu kainuoja 5 EUR.
Kiek laiko trunka užsakymo vykdymas?
Užsakymai vykdomi per 24 val., skaičiuojant nuo užsakymo pateikimo ir jo apmokėjimo. Nurodytas pristatymo terminas gali prailgti kurjeriui negalint susisiekti su klientu arba dėl kurjerio kaltės. Siuntinio laukimo laikas (nuo siuntos išsiuntimo patvirtinimo) - 3-4 DPD kurjerių tarnybos darbo dienos.
Ar būtina užsiregistruoti, norint pateikti užsakymą?
Nėra būtina. Užsakyti galima nesiregistruojant ir nekuriant paskyros internetinėje parduotuvėje (pasirenkama užsakymo pateikimo etape). Užsakymai, pateikti be registracijos, bus įprastai vykdomi, bet, tokiu atveju, negalėsite stebėti užsakymo vykdymo būsenos ir peržiūrėti užsakymų istorijos.
Ar reikia patvirtinti pateiktus užsakymus?
Užsakymai neturi būti patvirtinti nei telefonu, nei el. paštu. Kai pateiksite užsakymą, išsiųsime el. laišką kaip patvirtinimą, jog užsakymas yra priimtas vykdyti.
Turiu stacionarios parduotuvės VIP kortelę, kaip galiu pasinaudoti nuolaida?
Kad galėtumėte pasinaudoti nuolaidos kodu stacionarios parduotuvės klientams, prašome atsiųsti Willsoor VIP Club kortelės numerį bei vardą ir pavardę el. paštu info@willsoor.lt. Po verifikacijos gausite kuponą, suteikiantį nuoladą iki 10% nenukainotoms prekėms Willsoor internetinėje parduotuvėje.
Kokie yra mokėjimo būdai?
Willsoor internetinėje parduotuvėje užsakymą galima apmokėti: įprastu banko pavedimu arba naudojantis paySera. Atsiskaitymo būdą pasirinksite užsakymo pateikimo etape "Mokėjimo būdai".
Ar galima pakeisti arba grąžinti prekę?
Užsakytą prekę galima grąžinti per 14 dienų skaičiuojant nuo jos gavimo. Pagrįsto ir pripažinto skundo atveju kaštus dengia parduotuvė. Pakeitimas vyksta atsiunčiant netinkamą prekę ir pateikiant užsakymą naujai, kaip nurodo grąžinimo taisyklės. Grąžinimo taisyklės ir sąlygos "Išsiuntimas ir grąžinimai".
Ar prekę galima įsigyti vietoje?
Produktai ir jų dydžiai, matomi internetinėje svetainėje, yra įmonės sandėlyje. Jeigu pasirinkote vienintelę sandėlyje esančia prekę, būsite painformuotas apie paskutinį vienetą Prekių krepšelyje. Dydžiai, kurie nėra matomi svetainėje, yra išparduoti ir nebus prieinami.
Ar parduotuvė vykdo užsakymus už Lenkijos teritorijos ribų?
Willsoor internetinė parduotuvė vykdo užsakymus į daugumą Europos sąjungos valstybių. Valstybių sąrašą ir pristatymo kainas rasite šiame puslapyje. Už Lenkijos ribų siuntos pristatomos DPD kurjerių tarnyba, pristatymo laikas - vidutiniškai 3-4 darbo dienos.
Produktų prieinamumas...
Turime visas, internetinėje svetainėje matomas, prekes. Pritrūkus reikiamo dydžio parduotuvė negali papildyti asortimento dėl medžiagos gamintojo įmonėje trūkumo.
Garantija ir apsipirkimo saugumas....
Willsoor prekėms suteikiama 2 metų garantija. SSL sertifikato dėka apsipirkimas internetinėje parduotuvėje yra saugus, juo galima pasitikėti. Asmens duomenys yra registruojami taip, kaip numato GIODO reikalavimai, o siuntos profesionaliai supakuotos ir tikrinamos. Daugiau informacijos šia tema puslapyje "Apsipirkimai nerizikuojant".

 

Kai užsakymas vykdomas...

Nepavyko užsakymo apmokėti per paySera sistemą. Ar galima pakartoti mokėjimą?
Jeigu Klientas turi paskyrą Willsoor internetinėje parduotuvėje, prisijungus prie paskyros ir peržiūrėjus užsakymo duomenis Mokėjimai skyriuje yra pasirinktis „Norėdamas apmokėti, spausk čia“. Ta pati pasirinktis matoma el. laiške, patvirtinančiame užsakymo pateikimą. Neatlikusiems registracijos klientams išlieka galimybė atlikti banko pavedimą arba pakartotinai pateikti užsakymą, ankstesnį parduotuvės darbuotojams anuliavus.
Kur galiu patikrinti užsakymo vykdymo būseną?
Registruotiems klientams užsakymo būsena yra matoma prisijungus prie paskyros. Be to, į užsakymo metu pateiktą el. pašto adresą siunčiami laiškai, informuojantys apie aktualią užsakymo būseną, pavyzdžiui, "Patvirtinta", "Laukia apmokėjimo", "Išsiųsta". Užsakymų, pateiktų neužsiregistravus, būsenos aktualizuojamos el. laiškais.
Negavau užsakymą patvirtinančio laiško...
Dažniausiai pasitaikanti priežastis – užsakymo metu klaidingai pateiktas el. pašto adresas (pavyzdžiui, paleista raidė). Tokiu atveju prašome susisiekti su mumis dėl el. pašto adreso pakeitimo ir užsakymo patvirtinimo. Taip pat prašome patikrinti, ar iš Willsoor internetinės parduotuvės siųsta žinutė nepateko į brukalų aplanką Jūsų el. pašte.
Ar užsakymas jau išsiųstas?
Willsoor internetinė parduotuvė apie prekių išsiuntimą informuoja el. laišku (dažniausiai kitos darbo dienos, skaičiuojant nuo užsakymo pateikimo, 15-16 val.). Aktualią siuntos būseną taip pat galima patikrinti prisijungus prie paskyros internetinėje parduotuvėje arba puslapyje Užsakymo būsena.
Kurjeris atvyko, manęs nebuvo namuose. Ką turėčiau daryti?
Kurjeris turėtų palikti pranešimą su prašymu susisiekti ir sutarti pristatymo laiką.
Ar galima užsakytą prekę atsiimti pačiam?
Willsoor internetinė parduotuvė prekiauja internetu, todėl nėra galimybės atsiimti prekę nei įmonės būstinėje, nei stacionarioje Willsoor parduotuvėje.
Ar galima gauti siuntą šeštadienį?
DPD kurjerių tarnyba nepristato standartinio tipo siuntų šeštadieniais.
Ar galima atidėti išsiuntimą vėlesniam terminui?
Taip, galima. Tokiu atveju užsakymo pateikimo metu prašome pridėti komentarą, kuriame nurodykite tikslią išsiuntimo datą, laukelyje „Užsakymo komentaras“.
Ar kurjeris susisieks su manimi prieš pristatydamas siuntą?
Kurjeriai neprivalo susisiekti su gavėju prieš pristatydami siuntą, todėl negalime garantuoti, jog kurjeris susisieks. Įprastai kurjeriai prieš pristatydami paskambina gavėjui (dažniausiai iš ryto), o informaciją apie pristatatymo dieną klientui išsiunčiama SMS žinute.
Ar galiu pakeisti užsakymą, kuris yra vykdomas?
Jeigu užsakymui nebuvo priskirta būklė "Išsiųsta", galima jį keisti, ne vėliau nei iki 14 val. kitos darbo dienos nuo užsakymo patekimo momento. Jeigu norite pakeisti užsakymą, geriausia susisiekti telefonu.
Ar galiu atšaukti užsakymą, kuris yra vykdomas?
Jeigu užsakymui nebuvo priskirta būklė "Išsiųsta", užsakymą galima atšaukti. Jeigu norite atšaukti užsakymą, prašome susisiekti telefonu.
Kokios yra įprastos kurjerio pristatymo valandos?
Sutartis su kurjerių tarnyba numato pristatymą per 3-4 darbo dienas, skaičiuojant nuo el. laišku atsiųsto patvirtinimo, jog prekė išsiųsta.
Ar galiu patikrinti, kur šiuo metu yra mano siunta?
Kurjerių siuntoms yra taikomi el. pranešimai, nurodantys aktualią jų būseną. Siuntos vietą galima sekti DPD internetiniame puslapyje arba susisiekus el. paštu su internetinės parduotuvės aptarnaujančiu personalu.
Gavau informaciją, jog siunta išsiųsta prieš keletą dienų, bet jos vis dar negavau...
Jeigu laukiate siuntos, prašome patikrinti pašto dėžutę, ar nėra pranešimo apie kurjerio bandymą pristatyti siuntinį. Jeigu kurjeris nebandė su Jumis susisiekti, prašome susisiekti el. paštu su internetinės parduotuvės aptarnaujančiu peronalu. Pasistengsime išaiškinti situaciją ir nustatyti siuntos buvimo vietą kaip įmanoma greičiau.
Pateikiau daugiau nei vieną užsakymą, ar galima išsiųsti juos viena siunta?
Įprastai jungiame užsakymus, kurie turi būti siunčiami tuo pačiu adresu ir tam pačiam gavėjui. Visgi prašome susisiekti su mumis arba palikti komentarą užsakymo pateikimo metu. Jeigu užsakymo kaina viršija 100 EUR, trasporto mokestis grąžinamas į sąskaitą, iš kuriuos užsakymas apmokėtas.
Turiu sukūręs paskyrą internetinėje parduotuvėje, bet negaliu prisijungti...
Dažniausiai pasitaikanti klaida tokiose situacijose – klaidingai įrašytas prisijungimo vardas (el. pašto adresas) arba prisijungimo slaptažodis. Prašome paspausti nuorodą „Pamiršau prisijungimo slaptažodį”, kuri yra prisijungimo puslapyje. Naujas, atsitiktinimumo būdu išgeneruotas slaptažodis bus išsiųstas registracijos metu pateiktu el. pašto adresu. Jeigu pakeitus slaptažodį problema išlieka, prašome su mumis susisiekti.

 

Gavus siuntą...

Kokiu metu galiu susisiekti su internetinės parduotuvės aptarnaujančiu personalu?
Susisiekti galite nuo pirmadienio iki penktadienio (darbo dienomis) nuo 9.00 iki 16.00. Pageidaujama susisiekimo forma - el. laiškas.
Ar galiu grąžinti užsakytas prekes, kaip tai padaryti?
Užsakytas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo momento keliais būdais. Grąžinimo procedūra ir sąlygos pateiktos čia ».
Noriu pakeisti užsakytos prekės dydį, kokia yra pakeitimo procedūra?
Dėl netinkamo dydžio galima grąžinti prekę per 14 dienų nuo siuntos gavimo momento. Grąžinimo procedūra ir sąlygos pateiktos čia. Kaip numato Taisyklės ir sąlygos, parduotuvė per 14 dienų peržiūri grąžinimą.
Kokie dokumentai turi būti grąžinimo siuntoje?
Grąžinant prekę į siuntą kartu įdėkite užpildytą grąžinimo formą ją rasite čia (grąžinimo atveju tai kartu ir pirkimo sutarties nutraukimas) bei pirkimo įrodymą – pirkimo čekį. Grąžinamos prekės turi būti su originaliomis etiketėmis. Kaip numato Taisyklės ir sąlygos, parduotuvė per 14 dienų
Gavau kitą, nei užsakiau, prekę. Kaip pakeisti?
Jeigu siuntoje yra kita prekė, nei užsakymo patvirtinime, prašome skubiai susisiekti el. paštu.

 

Willsoor paskyra, bendradarbiavimas...

Pamiršau savo paskyros prisijungimo slaptažodį...
Prisijungimo puslapyje paspauskite nuorodą "Pamiršai prisijungimo slaptažodį?", kuris yra po mygtuku „Prisijunk“. Po to įrašyk registracijos metu pateiktą el. pašto adresą. Tuo el. pašto adresu bus išsiųstas naujas, atsitiktinimumo būdu išgeneruotas slaptažodis, kurį panaudosite prisijungimo metu. Po prisijungimo rekomenduojama pakeisti slaptažodį Willsoor kliento paskyroje.
Norėčiau bendradarbiauti. Su kuo galėčiau susisiekti?
Willsoor internetinė parduotuvė bendradarbiauja partnerystės sąlygomis su didelėmis įmonėmis, institucijomis, marketingo agentūromis ir kt. Susidomėjusius bendradarbiavimu prašome susisiekti el. paštu arba telefonu su Piotr Frankowski +370 63 523 476 ir pristatyti pasiūlymą.

Gaukite 10% nuolaidą pirmam apsipirkimui - užprenumeruokite naujienlaiškį